GASTRONOMIA

         Nasza oferta skierowana jest do klientów którzy rozpoczynają inwestycje w tej branży, jak i działających w branży, którzy chcą zwiększyć efektywność zarządzania lokalem gastronomicznym i rozwinąć swoją działalność.

Aby odnieść sukces w tej konkurencyjnej branży, niezbędna jest wiedza na temat skutecznego zarządzania placówką gastronomiczną tj.; sprawnie i szybko realizując zamówienie, za pomocą kart rabatowych angażując klientów do ponownego odwiedzania lokalu, oraz maksymalizując zysk, minimalizując straty.

Nasi klienci, którzy wdrożyli z nami w swoich lokalach system gastronomiczny, wiedzą jak ważne są podjęte decyzje dotyczące informatyzacji lokalu, co przekłada się na obroty lokalu, pozwala sprawnie zarządzać lokalem, kontrolować stan kondycji finansowej.

Dzięki współpracy z naszą firmą, mogą Państwo zyskać bezproblemowe wdrożenie z firmą posiadającą wieloletnią praktyczną znajomość informatyzacji placówek gastronomiczno-hotelowych.

Zapewne stawiają Państwo na zastosowanie w swojej działalności rozwiązań, które pozwolą prowadzić pełną kontrolę nad lokalem, czyli:

  • wyeliminują potencjalne nadużycia ze strony pracowników
  • ułatwią kontrolę ilości wydanych dań, alkoholi, napojów
  • wyliczą wartość przychodów, rozchodów, sprzedaży w cenach zakupu i sprzedaży oraz osiągniętą marżę na każdy dzień i miesiąc
  • zminimalizują straty lokalu-rozliczą dostawy surowców, na rozchodzie surowców z tytułu sprzedaży potraw kończąc
  • podniosą efektywność pracy kelnerów
  • usprawnią komunikację pomiędzy kelnerami, a barem i kuchnią - zminimalizują możliwość popełnienia błędów wynikających z nieporozumień
  • usprawnią przyjmowanie zamówień i skrócą czas składania zamówień - kelnerzy nie będą musieli po przyjęciu zamówienia przekazać go osobiście do realizacji zamówienie będzie automatycznie drukowane dla kuchni oraz baru od razu po zaabonowaniu zamówienia
  • podniosą prestiż lokalu
  • zwiększą efektywność pracowników dzięki prowadzeniu rozliczeń pracowników umożliwiających wynagradzać ich pracę
  • pozwolą kontrolować rzetelność personelu i ułatwią rozliczanie firmy

 

Rekomendowane sposoby pomagające osiągnąć wyżej wymienione cele:

1.Wdrożenie systemu gastronomicznego do zarządzania placówką gastronomiczną

Korzyści z wdrożenia oprogramowania gastronomicznego :

Sprzedaż na komputerze z ekranem dotykowym i programem gastronomicznym przypomina pracę na zwykłej kasie z tą różnicą, że klawisze są wyświetlane na ekranie a wybór potraw jest prosty i intuicyjny, a przy tym dużo szybszy. Identyfikacja kelnera następuje według kodu lub z użyciem karty magnetycznej. Program prowadzi gospodarkę magazynową firmy w oparciu o dokumenty magazynowe oraz sprzedaż zrealizowaną na stanowiskach kelnerskich, wylicza ceny kalkulacyjne potraw. Zapewnia pełną kontrolę kosztów, dzięki tworzonym na bieżąco raportom i analizom.

Oprogramowanie dla gastronomii dostępne w naszej ofercie:

GASTRO(opis programu)

od 1690 zł netto

   SOGA(opis programu)

od 1590 zł netto

                     BISTRO(opis programu)

od 999zł netto

2. Zastosowanie kart rabatowych, kart stałego klienta

Korzyści z zastosowania kart rabatowych:

Stosując się do zasady, że łatwiej jest utrzymać klienta niż go pozyskać, karty rabatowe są rozwiązaniem, które pozwoli wynagradzać klientów atrakcyjnymi rabatami, w zamian za lojalność oraz zachęci ich do ponownego skorzystania z oferty lokalu. Dodatkowo stanowią formę reklamy, budują markę i atrakcyjność lokalu.

3. Zastosowanie pozostałych elementów systemu: drukarki zamówień, ekrany dotykowe, czytniki kart rabatowych, drukarki fiskalne, bonowniki itp.

Informatyzujemy: Fast foody, restauracje, bary, puby, kawiarnie, pizzerie, dyskoteki, itp.

 

Przykładowy system gastronomiczny - Korzyści z wdrożenia systemu:

W zależności od wielkości obiektu warto rozważyć rozbudowę systemu tak, aby kontrola nad obiektem oraz wykorzystanie sprzętu i zasobów ludzkich było rozplanowane optymalnie.

Przyjmowanie zamówienia - stanowisko sprzedaży:

Komputer POS w obudowie zintegrowanej z ekranem dotykowym. Dzięki ekranowi dotykowemu obsługa klientów jest wygodna i szybka. Zabonowanie pozycji powoduje natychmiastowe wysłanie zamówienia na drukarki zamówień w różne miejsca obiektu w zależności od zdefiniowanego przez użytkownika miejsca przeznaczenia, np. napoje na bar, pozycje obiadowe na kuchnię, a pizze na stanowisko przy piecu na pizzerii. W momencie zamknięcia rachunku drukowany jest paragon fiskalny na drukarce fiskalnej, a w razie potrzeby, paragon ten można szybko zastąpić fakturą VAT drukowaną na zapleczu, lub przy stanowisku sprzedaży, jeżeli tylko jest ono wyposażone w drukarkę do tego przeznaczoną, czyli np. zwykłą drukarkę laserową.

Palmtop, bonownik  pozwoli kelnerowi zamiast zapisywania zamówień w notesie, wprowadzić zamówienie bezpośrednio w aplikacji za pomocą ekranu dotykowego palmtopa. Aplikacja komunikuje się drogą radiową z siecią lokalną obiektu, dzięki czemu zamówienie od klienta wysyłane jest do systemu natychmiastowo. W praktyce pozwala to kelnerowi na zbieranie kolejnych zamówień lub sprzątanie stolików podczas, gdy posiłki są już przygotowywane przez innych pracowników obiektu.

Zaplecze - stanowisko menagera:

W celu umożliwienia ciąglej pracy kelnerom i barmanom stanowisko zarządzające powinno znajdować się na zapleczu biurowym. Zaleca się, aby był to solidny komputer, najlepiej serwer, ponieważ zwykle na nim zainstalowana jest baza danych systemu. Program zarządzający służy do wprowadzania towarów, dokumentów dostaw, definiowania receptur, według których surowce będą rozchodowane, wykonywania operacji międzymagazynowych, kontrolowania i analizowania sprzedaży, definiowania uprawnień pracowników, rejestrowania czasu pracy i innych ciekawych, i bardzo przydatnych funkcji do szczegółowego raportowania włącznie. Nieodzowna na zapleczu będzie dowolna drukarka (drukowanie dokumentów magazynowych, faktur, raportów), a często bardzo przydatny okazuje się czytnik kodów kreskowych znacznie przyspieszający wprowadzanie dostaw.

 

Korzyści z wdrożenia przez naszą firmę - Opieka posprzedażowa:

Nasi doświadczeni informatycy oferują wsparcie informatyczne w obsłudze ww. oprogramowania, również Pomoc Zdalną(przez Internet) bez konieczności wizyty u Klienta, bez kosztów dojazdu do klienta. Technicy gwarantują bardzo szybką reakcję na zgłoszenie interwencji serwisowej urządzeń.

Dodatkowym atutem współpracy z nami:

- możliwe darmowe przeglądy drukarek fiskalnych*

- zapewniamy urządzenia zastępcze**.

* opcja darmowe przeglądy – możliwa dla klientów którzy mają podpisaną umowę stałej opieki serwisowej infrastruktury informatycznej

** urządzenia zastępcze (komputer, monitor, czytnik kodów)

Informatyczne wsparcie gastronomii - oferta stałej opieki serwisowej infrastruktury informatycznej [czytaj więcej]         Kompleksowa opieka nad komputerem, oprogramowaniem, drukarką fiskalną, oraz pozostałymi urządzeniami od 50zł netto/m-c